Dieta i ćwiczenia na jędrne pośladki

Joanna Wojtasiak - trener personalnyAutor: Joanna Wojtasiak

rozciąganie joga

Chyba każda kobieta marzy o jędrnych pośladkach. Jednak, aby je mieć musisz stosować odpowiednią dietę i ćwiczenia. Dzięki temu właśnie, pozbędziesz się nadmiaru tkanki tłuszczowej.

Co i kiedy jeść, aby czuć się zdrowo?

Najważniejsze jest to, abyś zaczęła sumiennie stosować się do zasad zdrowego odżywiania. Zrezygnuj więc z fast-foodów, słodyczy, białego pieczywa, tłustego mięsa. Zacznij jeść zamiast tego więcej warzyw i owoców, chudego mięsa, nabiału, pełnoziarnistych produktów zbożowych. Używaj też oliwy. W celu oczyszczenia organizmu z toksyn, pij około 2 litrów wody mineralnej.

Czytaj też: Nutrigo Lab Burner - opinie, skład, cena oraz efekty

Jakie ćwiczenia wykonywać, aby mieć jędrne pośladki?

Jeśli nie wykonujesz żadnych ćwiczeń, Twoje pośladki są płaskie i wiotkie. Może również pojawić się na nich cellulit. Dobierając odpowiednie ćwiczenia, sprawisz, że Twoje pośladki staną się zaokrąglone. Najważniejsze jest spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni. Możesz więc wykonywać przysiady lub wypady razem z unoszeniem nóg w leżeniu. Ważne jest to, aby te ćwiczenia wykonywać regularnie, najlepiej 3-4 razy w tygodniu. Warto także uprawiać jakiś sport np. taniec, pływanie, bieganie, jazda na rowerze, marsze.

Trening pośladków

rozciąganie ciała

Dobrym ćwiczeniem na pośladki jest też np. unoszenie bioder. W celu wykonania tego ćwiczenia połóż się tyłem, a ręce trzymaj luźno wzdłuż tułowia. Następnie ugnij nogi w kolanach i podnieś biodra do góry bardzo wysoko. W takiej pozycji musisz zatrzymać się na kilka sekund. W następnej kolejności, wróć do pozycji wyjściowej. Ważne jest to, abyś mięśnie pośladków miała cały czas napięte. Jeśli chcesz, aby Twoje pośladki ładnie wyglądały, warto jeździć na rowerze, biegać lub pływać.

Czytaj też: Krem na żylaki - Varicorin

Składniki, które powinny znaleźć się na Twoim talerzu

Na twoim talerzu na pewno powinny znaleźć się lignany. Związki te są odpowiedzialne za regulowanie gospodarki hormonalnej. Bardzo dobrym źródłem lignanów jest siemię lniane. Najlepiej miel nasiona siemienia lnianego przed zjedzeniem. Do formowania kolagenu bardzo potrzebna jest Ci zaś witamina C. Bardzo dużo witaminy C jest w papryce. Nisko zmineralizowana woda również jest istotna. Poprawia ona przemianę materii oraz umożliwia eliminację toksyn. Warto też jeść dużo warzyw i owoców, które zawierają dużo przeciwutleniaczy. Dobrze one działają na układ krwionośny. Na twoim talerzu powinny też znaleźć się brokuły, które mają w sobie kwas liponowy. Zapobiega on stwardnieniu tkanki podskórnej i uelastycznia włókna kolagenowe.

Jak osiągnąć zgrabne pośladki?

Najważniejsze jest to, abyś znalazła odpowiednią motywację. Warto też wiedzieć, że duża ilość ćwiczeń na pośladki to ćwiczenia wzmacniające. Dlatego też koniecznie jest wykonywanie ćwiczeń z obciążeniem. Ważne jest także to, aby podczas ćwiczeń uaktywnić wszystkie mięśnie pośladków. Pamiętaj też, aby nie przeciążyć innych partii ciała. W Twojej diecie powinno też znaleźć się dużo białka. Możesz zdecydować się stosować suplementy białkowe. Sięgaj też po produkty, które zawierają zdrowe tłuszcze. Będzie to np. awokado, orzechy, oliwa z oliwek, olej kokosowy. masło klarowane, nasiona, żółtka jaj. Suplementy, które mogą Ci pomóc w osiągnięciu Twojego celu to:

Czytaj też: Pozbądz się zmarszczek dzięki preparatowi Collagen Select

Możesz także poeksperymentować z kremami, które pomagają ujędrnić pośladki. Postaraj się wybrać taki kosmetyk, który będzie najlepszej jakości. Powinien też on składać się z naturalnych składników. Dla naszego układu mięśniowego bardzo korzystne jest spożywanie wieprzowiny i wołowiny. W wołowinie jest dużo żelaza, witamin z grupy B. Warto też pić regenerujące koktajle na jędrne pośladki. Są one bardzo dobrym źródłem białka. Doskonałym źródłem protein, kwasów jednonienasyconych i witamin są migdały i orzechy. Najlepsza dieta na jędrne pośladki to dieta niskowęglowodanowa. Powinna być ona jednak urozmaicona. Dieta niskowęglowodanowa skupia się na budowaniu tkanki mięśniowej, więc jest bardzo dobra. Sprawia, że produkcja tkanki tłuszczowej jest ograniczona.

Podziel się artykułem ze znajomymi
Tweetnij

Portal dietaisuplementy.pl to miejsce tworzone przez ludzi z pasją. Dzięki temu nasza strona jest rzetelnym źródłem wiedzy na temat indywidualnych potrzeb ludzkiego organizmu. Zdobędziesz tu cenne wskazówki i poznasz sposoby zadbania o odpowiednią wagę, kondycję oraz wygląd. Każdy z nas jest inny, ale grożą nam te same deficyty. Poznaj naszą witrynę i zadbaj o siebie świadomie.

Polecane artykuły:

suplementy na odchudzanie

Najlepsze suplementy na odchudzanie

suplementy na łysienie i wypadanie włosów

Najlepsze suplementy na łysienie

suplementy na oczyszczanie organizmu

Najlepsze suplementy na oczyszczanie organizmu

suplementy na siłownię

Najlepsze suplementy na siłownię

suplementy na odchudzanie Cappuccino MCT

Cappuccino MCT - suplement na odchudzanie

wypadanie włosów

Profolan w walce z wypadającymi włosami

wypadanie włosów i łysienie

Folisin na zdrowe i gęste włosy

dziewczyna z blond włosami

Locerin - opinie, cena oraz skład

dziewczyna z wyrzezbionym brzuchem

Spirulin Plus - oczyszczanie organizmu z toksyn

Więcej artykułów o suplementach diety:
oczyszczanie organizmu z fibre select

Fibre Select - jak pozbyć się toksyn z organizmu

podciąganie na drążku wysportowanej osoby

Nutrigo Lab Strength - suplement przed treningiem

cwiczenia na silowni

Nutrigo Lab Regeneration - pomoc po treningu

brak cellulitu u kobiet

Jak pozbyć się cellulitu?

nogi bez żylaków

Varicorin - pomoc z żylakami

twarz bez zmarszczek

Collagen Select - preparat na zmarszczki